[Epitesz-barkacs] bitumenes zsindely

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Feb. 25., H, 18:26:16 CET

En csinaltam egy kocsibeallot. Ket eves, ugy nez ki mintha tegnap keszult volna.

A lenyeg:

1. telibe kell osb-zni. En nutfederes 15mm-el csinaltam, szarufak asszem 60 centire. Nem nagyon lehet ez ala menni, mert el kell birjon ahogy dolgozol rajta. a nutfederes azert jo, mert nincs hulladek, ugy rakod mint a parkettat. Jo surun lecsavarozva.

2. erre jon egy uvegszovetes "katranypapir" jo nagy, min 20cm atfedesekkel. Par kapocs megfogatni hogy ne mozduljon el.

3. erre meg szepen felrakosgatod a cuccot. eresztol indulsz, a szele ugyis egyenes szepen egyenesen lerakod, es onnan felfele illesztesekre figyelve. Ekkora meretben magatol parhuzamos/meroleges/egyenes lesz minden.

A szeleit elore jol atgondolni! Sajna en kihagytam a szele badogot alola, utolag meg nem igazan lehet betenni. Vagy a szelere ek alakura gyalult deszkat alatenni, hogy felfele alljon a vege kicsit, es akkor nem ott folyik le a viz.

Velem elhitettek, hogy palaszeggel kell rakni, de az atmegy az osb-n, es alul csunyan kiszaggatja meg kiall. 15mm tuzogepkapoccsal kellett vona raknom!

vajk