[Epitesz-barkacs] kád

Toth Gabor toth-g73 at freemail.hu
2008. Feb. 25., H, 19:01:03 CET

Hello Gábor!

Anno én is Kaldewei-t vettem, annak elég jó a szilárdsága (Eleve vatag
lemezből készül, és spéci a zománcozása) Emlékeim szerint 40-45 körül
volt 3 éve. Lehet egyébként kapni barkácsáruházban lemezkádat, de az
elég vékony lemezből készül, és nem olyan tartós. (Lehet, hogy a
szilárdsága miatt nem csinálnak 180-ast belőle?)
Ha hosszútávra tervezel, lehet, hogy érdemes ezt venned, de a 80e nekem
is horror lenne. Próbáld meg (bár nem tudom, közel laksz-e Bp-hez) az
Árpád híd mellett a MART-nál (Sconto mellett) mert itt most megszűnik az
üzlet, hátha szerencséd van, és kifogod akciósan!

Üdv, Gábor