[Epitesz-barkacs] jardabetonozas

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2008. Feb. 27., Sze, 00:04:36 CET

Hali!

Én is tettem betont a térkő alá, mikor sajátkezüleg csináltam, de ezt többé
nem tenném. A beton ugyanis nem engedi elszivárogni a térkővek közt bekerült
vizet és ez télen, megfagyva komoly károkat okozhat.
Az udvaromat macskakővel raktam le, olyannal, mint Pesten a sok tengelytörő
út. Nálam a zötyögés nem okoz problémat, mert itt már lassan megyek rajta.
Az össz mérete cirka 20-22 méter hosszú, kb 2,5-3 méter széles. Az alapja kb
fél méter mélységü, amibe alulra két parasztházról lejött cserép háromnegyed
részét törtem be. Erre jött durván 10 cm kavics, amit lapvibrátorral tettem
tömörré és simává. A tetejére átlag 5 cm laza kavics került, amibe
beleágyaztam, gumikalapáccsal belevertem az igencsak különböző magasságu
köveket. Na azóta van problémám az izületeimmel. :-(
Ja és fontos, hogy először én is a szegélyköveket raktam le, beton
rögzítéssel.
Ahol térkövezést láttam, ott a szegély után nagy, durva  kövekkel kezdtek,
erre jött az egyre finomabb rétegekből pár, majd a homok, amibe a kövek
lettek ágyazva.

Misi