[Epitesz-barkacs] kád

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Feb. 27., Sze, 10:13:35 CET

Korábban egy másik téma kapcsán volt szó arról, hogy a purhab nyitott
cellás. Nem okoz gondot, ha a kád alatt valami szivárgás miatt nedvességet
kap? Maga a hab nem károsodik, vagy pudvásodik (büdösödik) emiatt?
Másik gondom a habos feltöltéssel, hogy a kád alatti gépészetet utána nem
lehet javítani. Szóval a kritikus részeket valahogy jó lenne elkeríteni,
hogy oda ne menjen a habból.
A legtöbb kádhoz lehet pár ezresért gyári kádlábat venni. Az nem elég a
hajlás ellen? Lehet, hogy én inkább sitteszsákba tömködött kőzetgyapotot
rakok a kád alá (már csak azért is, mert ez maradt itt hulladékként)

Gábor