[Epitesz-barkacs] kád

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Feb. 28., Cs, 19:06:34 CET

Bevásárláskor nem ritka, hogy 50-60 kilót hozok fel egyszerre -lusta vagyok
lépcsőzni :)
Van itt erkély is és terasz is, de tudtommal tiltott a kapu fölött a
homlokzati oldalon csörlőzni. Meg aztán a 100 kiló sem piskóta, múltkor
kitárgyaltuk, hogy ezt már nem fogom egy csigával felrántani. Marad szükség
esetén a kosaras emelő kocsi, vagy a lépcsőház.
Azért elgondolkodom majd rajta, hogy stikában néha mivel lehetne hatékonyan
csörlőzni :)

Gábor