[Epitesz-barkacs] kád

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Feb. 28., Cs, 19:50:05 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2008.02.28. 19:06:34 +1h-kor írta:

> Bevásárláskor nem ritka, hogy 50-60 kilót hozok fel egyszerre -lusta vagyok
> lépcsőzni :)
> Van itt erkély is és terasz is, de tudtommal tiltott a kapu fölött a
> homlokzati oldalon csörlőzni. Meg aztán a 100 kiló sem piskóta, múltkor
> kitárgyaltuk, hogy ezt már nem fogom egy csigával felrántani. Marad szükség
> esetén a kosaras emelő kocsi, vagy a lépcsőház.
> Azért elgondolkodom majd rajta, hogy stikában néha mivel lehetne hatékonyan
> csörlőzni :)

kifordítható ablakdaru

bérlést is találtam
Tomidó Kft. -
 Ablakdaru konzollal E 300 (230 V); emelési súly: 300 kg, 2 000 Ft/nap ...
www.tomido.hu/gepek/egyebgepek.html - 22k - Tárolt változat -

Ablakdaru  Épgép AD-200  Teherbírás: 0,2 t
Em. magasság: 40 m  Javított  95 eFt  Foto
www.honti.hu/index.php?pid=4 - 36k

[DOC] 1
Fájlformátum: Microsoft Word - HTML-változat
-ablakdaru: csak kis terhek em.-re (100-150 kg). elemei: tartóoszlop, konzolgerenda, hajtómű, kötél+terelő görgők. -bakdaru: előregyártó üzemekben ...
eki.sze.hu/ftp/%C3%A9ptech/%C3%89PTECH5.doc