[Epitesz-barkacs] kád

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Feb. 29., P, 14:51:46 CET

Toth Zoltan wrote:
> Én egy festékszóró Einhell-lel fürödtem be. Pedig tényleg úgy van
> felépítve az imidzse, mint egy igazi márka.

Ezek úgy vannak, hogy érdemes átnézni, mi van belül. Lehet, hogy csak
szerelési hiba, az alkatrészek elfogadhatók.

Ezekben a gépi csörlökben ugye egy aszinkron motor van (egyfázisú
kondis), ezt igazán nem lehet elcseszni. Van egy áttétel, pár
csapágyféle, mechanikák és a kötél. Nekem gyanús, hogy azért ez elég
veszélyes üzem ahhoz, hogy úgy ne lehessen forgalomba hozni, hogy pl
leszakad, mert bilivasból van a kötél. A villamos rendszerét átnéztem,
átalakítottam, mert lentről kell kezelni. Teljesen korrektnek láttam.

A hajtóművet valóban nem szedtem szét, ez lehet, hogy hiba volt, de még
megtehetem. (Nagyobb meló lett volna, és örültem, hogy végre összejött a
magaslesen ülő csörlő.) Sokat használtam már, nincs vele különösebb
gond. Ez a 300/600 kilós fajta.