[Epitesz-barkacs] stukatór deszka + szú

Finta Róbert fintarob at citromail.hu
2008. Jan. 3., Cs, 21:38:29 CET

            Sziasztok!

Köszönöm a hőszigetelő anyagra a választ.
Elkezdtem felszedni a padláson a deszát. Meglehetősen gyenge a világítás. CSak a szükséges mennyiségű deszkát akartam felszedni. A 3. gerenda pár közé betettem a lámpát, sajnálattal tapasztaltam, hogy a stukatórfa némelyikén rajtmaradt a háncs, ill. annak egy része + a padlásgerendát fedő deszán is.
A stukatórfán láttam kis "homokkupacokat", feltételezem szú, porszívóval elszippantottam a kupacot, jött a meggyengített hánccsal együtt, ami alatt labitintusszerű járatok. Szú ugye?
Szerencse nem minden fa ilyen, nem a teljes felület, talán fele...
Mit javasoltok, mit tegyek?
Olvastam Xilamon szúölő-jéről. Ismeri valiki?

R.

Éhes vagy? Internetes ételrendelés, egyszerűen, házhozszállítással! Pizzák, hamburgerek, saláták, stb.... Minden egy helyen! KLIKK IDE!