[Epitesz-barkacs] kémény

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Jan. 29., K, 21:54:44 CET

Tudom, mekkora suttyók, úgyhogy meg sem próbálom a hivatalos utat. Egy
társasház tetőterében lakom, van itt legalább 10 kémény. A fürdőszobánál
beljebb még egyszer sem jöttek ellenőrizni, de többnyire a küszöböt sem
lépik át. Felháborító ez az idióta rendszer, és hogy mekkora hatalmat
kaptak. Sajnos a lakhatásihoz kell a hozzájárulásuk, azt kell még
kibekkelnem valahogy.

Gábor