[Epitesz-barkacs] kémény

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Jan. 29., K, 23:45:40 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2008.01.29. 23:29:33 +1h-kor írta:

> a tetőtérből induló kéményed nem túl rövid? min 4,5 m kellene

> az építész, v. épületgépész tervezi kazánhűzat, kéményt, hőtechnikai
> számításokat
> diplomával és " felülbírálhatja " egy 8 általánossal

érdemes elolvasni (+ a szomorú poén a levél végén) :

www.megsz.hu/erdekvedelem/kemeny.doc -
Ha a kémény füstje a szemünkbe száll…
A hazai kéményseprő szakma és tevékenységével közvetlenül
érintett társszakmák (építészet, épületgépészet, ...

szerző:  Meszlényi Zoltán  2005. december 9.
13 nappal később már halott lett  (meghalt 2005. dec 22-én)
(ilyen drága a véleménnyilvánítás ára?  :-( )