[Epitesz-barkacs] szőnyegpadló untáni maradék

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2008. Jan. 31., Cs, 18:59:15 CET

Zoltán Radó wrote:

> anyag. Probáltam kapirgálni elsőre csavarhúzóval csak a teszt miatt.
> Hát elég szarul jött...

Egyáltalán el akart válni a betontól? Ha netán hajlandó, akkor én egy
olyan szerszámot használnék, ha tényleg fel kéne szedni, amivel a jeget
törik. Van is egy ilyenem, magam raktam össze egy vastag kapaszerű
szerszámból és egy vascsőből.

Sarokcsiszolóval ki lehet pengére élezni, aztán lehet tologatni. Ami
kiálló, és az él bírja, azt fel fogja kapni. Idővel egyik oldalon
megkopik, felfelé sorjásodik, ekkor megfordítva újra jó egy darabig.
Aztán, ha sehogyse jó, újra flex.

Ha persze nem jön fel egyáltalán, akkor ez max forgácsol belőle, szóval
akkor nem lesz jó.

Ki lehet még próbálni a melegítést. Nem hőre lágyuló-e, mert ha igen,
akkor gázláng, és spakni. Nem lesz maradéktalanul fémtiszta :)
(betontiszta), de legalább nem lesz göröngyös. Ami marad, az már biztos
jól ott fog maradni.