[Epitesz-barkacs] tartalekfutes elektromos

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 1., K, 18:18:09 CEST

~~~~~~~
A jogszabály mai napon hatályos állapota
------------------------------------
253/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet

az országos településrendezési és építési követelményekről

Tartalékfűtés

94. §
(2) A tartalékfűtés lehetőségéről szilárd tüzelőanyaggal üzemeltethető
tüzelőberendezés céljára alkalmas, gravitációs üzemű kémény
!!! vagy !!!
egyidejűleg és folyamatosan igénybe vehető többlet villamos
energia biztosításával kell gondoskodni.
~~~~~~~~~
a kéményseprőkkel való "harcok" miatt az ELMÜ (elektromos müvek)
egy "elvi szolgáltatási nyilatkozatot" adott ki (nem csináltam titkot, hogy
milyen témában kérem, a jelek szerint nem én vagyok az első
a kormányrendeletbeli vagylagosság miatt)

"a villamos energia ellátás"
többek között
"a meglevő teljesítmény erejéig tartalék fűtés a hálózatról felvehető **"
* a megfelelő szöveg aláhúzandó
"Nyilatkozatunk elvi jellegű...."
(ELMÜ-ÉMÁSZ)

kinek van tapasztalata arról, hogy a fenti igazolást megkapta-e, és az
igazolással sikerült-e megoldania, hogy ne kelljen kéményt építenie?

https://e-iroda.eon-gaz-deldunantul.com/index_eiroda.php?betumeret=1&inverz=0&menu=1,1,4,87
szerint egy 15A-es villanyóra  elbírná
*******
a jelek szerint nem a fővárosban valakinek sikerült
http://www.oc.hu/ujotthon/P1553
"A szabvány szerint biztosítandó tartalékfűtés elektromos készülékkel megoldható
a Füstfaragók Kft.-vel történt (Kéményseprők) egyeztetés szerint."
*******