[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 5., Szo, 22:03:01 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2008.07.05. 16:11:32 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Tudtok valahol helyet, ahol emberi aron lehet venni komplett bekoto
> csovet? Egy 4 metereset szeretnek 8m-re hosszabbitani, vagy kicserelni.

6-os és 10-es rézcsőről olvastam a neten

ha nagyon nehéz hozzájutni, sima 6-os és sima 10-es rézcsövet lehet(ne)
venni, a két végét kiszélesíteni

mintha 20 éve autófékcsövet buheráltam, mintha a rézcső végét felmelegítve
és hirtelen lehűtve kilágyítva lett kitágítva

hogy mivel kellett tágítani, azt már nem tudom, hogy hogyan néz ki, stb :-(

> U.i.: A klima beszerelesi koltsegei valahol 20+ eFt-nal kezdodnek, de az
> ilyen indulo arat sztem kapasbol 2-vel szorozni kell.

nem gondoltam, hogy ennyire felment a munkadíj :-(

tehát ennek  is sajátkezű lesz a vége :-(