[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 6., V, 19:52:52 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.05. 15:52:54 +2h-kor írta:

> Alapvetően semmit nem adnak a drágább holmikhoz, azokat a szerelők
> viszik magukkal. A gagyinak mondott kínaiakhoz adnak 3 méteres
> komplettre szerelt csöveket, tehát nem kell tágítani a bekötéshez meg

megpróbálok hétfőn a hobagoly Budafoki útra eljutni,

és a tágításhoz milyen "tudományos néven" kellene megnevezni
ezt a műszert, hogy ne röhögjenek körbe (kíváncsi vagyok, milyen áron
adnák) mert ha sikerülne csövet is vennem, a hollandi alá
tágítanom is kellene

a többi leírásod alapján (igy első olvasatban) már nem félnék tőle