[Epitesz-barkacs] a kültéri és beltéri egység közötti bekötővezetékből...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 6., V, 22:48:32 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.06. 21:56:58 +2h-kor írta:

> A hóbagoly honlapon van egy webáruház, ott még előre is kiválaszthatod,
> hogy milyen szerszámot akarsz venni. És persze a megnevezés is ott lesz,
> meg az árak is. Hogy aztán mi az, ami épp van raktáron, az majd ott
> derül ki. Nem párszáz forintos holmik ezek azért ám! Ahhoz képest, hogy
> csak egyszer fogod valszleg használni, nem biztos, hogy megéri.
>
> Én inkább arra szavazok, hogy ha magad akarod összerakni, akkor olyan
> ketyerét vegyél, amihez mindent adnak, és alkalmazkodj a csőméretekhez.

amit csövek nélkül árulnak, és megvenném, az 65.000 "A" energiás 720Wattos motorral,
(AKAI)

csövek nélküliek közül persze ilyen tudású van 79ezerért is

amit 65ezerért vennék, ilyen tudással, paraméterrel  (720Wattos "A") ha a csövek is benne vannak
már 129.990-től vannak 159.990-ig

tehát vagy 129.990 csövekkel  VAGY 65ezer + 2m összekötő rézcső kb 4ezer ft + 1 tágító 10ezer
tehát 130e kontra 80e , és mindkettőt szerelnem kell
tehát 50ezerért én tágítok-e rézcsövet, ez most a kérdés