[Epitesz-barkacs] Pince, meg mindig ?!

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 7., H, 23:23:30 CEST

Udv mindenkinek!

Feliratkoztam. Ahogy nezem az archivumot, 95%-ban az elektro lista
nepessege, ugyhogy kerdezhettem volna ott is :-)

Nah, nem haladok ezzel a tetu pince vizszigetelessel, mindig kozbejon
valami, amit a multkor az elektro-n kerdeztem, odaig meg el se jutottam.
Most ott tartok, hogy leszedtem a regi mallo vakolatot, tisztara pucoltam
teglaig a falat.

Innen nem tudom eldonteni, hogy melyik megoldast valasszam:
1. Vizzaro vakolat (Izonil), ez rakhato vastag retegben, egy munka azt csa'.
2. Cementhabarcs kiegyenlito vakolatnak, aztan erre mar van tobbfele vizzaro
anyag amit 1-2mm retegvastagsagban lehet felrakni.
3. Katranypapir, majd felhuzok ele egy sor teglat, azt megint bevakolni...

A 3-as megoldas biztos tuti, de rohadt sok munka es anyag, csak vegszukseg
eseten.

Az 1-es kenyelmes lenne, viszont nem ismerem az anyagot, gyanus, hogy miert
sokkal olcsobb mint az 1-2mm retegben hasznalando vizzaro anyagok. (utobbi
kb. 5x annyiba kerul, kg/m2/mm alapon hasonlitva termeszetesen)

A 2-es megoldasnal nem tudom, hogy a cementhabarcs hosszutavon vizallo? Nem
mallik szet egy ido utan, vagy nem jon le? Vagy inkabb aproszemcses soder
kene bele a homok helyett, azaz tulajdonkeppen beton? (allitolag van 0.4-es
szemcsemeretu soder a tuzepen)

Szoval szerintetek melyik (vagy vmi mas) lesz a tutti?

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))