[Epitesz-barkacs] Csempe leverese

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Júl. 8., K, 12:07:13 CEST

Hali!
Én vertem le csempét több panelházban is, de utána mi is mindig csempéztünk,
igy nem kellett annyira sima végeredmény.

Volt, ahol olyan (kb 1 cm vastag) habarcsszerü valamivel rakták fel a
csempét , ezt megkoccintottuk, és egyben lejött a csempe, rajta az összes
ragasztó.

Volt, ahol valószínűleg csemperagasztoval volt felrakva (kb 2-5 mm vastag ),
ez nehezebben jött le, több csempe is törött, de nem volt vészes. Itt is
inkább a csempén maradt a ragasztó.

Volt, ahol palmatext-el, vagy valami ilyesmivel volt felragasztva. Na, az
szivás volt. Kb. szilánkokban jött le a csempe, a ragasztó a falon maradt,
ha spaklival le akartuk szedni, csak nyúldogált a spakli alatt. Nincs olyan
ellenségem, akinek ezt kivánnám. Már a negyedrészénél azon gondolkodtam,
hogyan lehetne ráragasztami inkább az uj csempét. Akár gipszkartonra. Csak
ettől annyival kisebb lett volna a fürdő, hogy nem fért volna be a 150cm-es
kád.

KI