[Epitesz-barkacs] Csempe leverese

Toth Gabor toth-g73 at freemail.hu
2008. Júl. 8., K, 12:16:10 CEST

Szia Zsolt!

Elég durva anyaggal ragasztották oda, mi napokig véstük géppel, és vagy
a ragasztó maradt ott, vagy a falból is kiszakadtak kisebb darabok ...
Horror volt!!! Nekünk csempe került vissza, úgyhogy nem volt gond a
felület utána.
Tulajdonképpen mi a bajod a csempével? (Mármint miért a tapéta, miért
nem csempe?)

Üdv, Gábor