[Epitesz-barkacs] Csempe leverese

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2008. Júl. 8., K, 13:09:13 CEST

Ok, de ez kb. 10 éve volt.. Remélem tobbet nem megyek panelba.
Persze az lehet, hogy a teraszra rakok másik járólapot, mert ez a mostani
nagyon koszolódik. Valahogy olyan ragyás a felülete, hogy ha rálépek sáros
lábbal, víz+seprü nem viszi le, csak a nagynyomású mosó, de az meg elég
macerás.
Mi is ez a tapadóhíd?
KI