[Epitesz-barkacs] Csempe leverese

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Júl. 8., K, 13:55:24 CEST

en konyhat vertem le. amit utolag tettek fel, az lepattant egeszben, es semmi nem maradt a falon.

a gyari, a durva volt. En egy jofele vasag anyagbol keszult spaklit hasznaltam vesonek, es azzal vestem le. volt ahol mint a szobrasz kellett lefaragjam a ragasztot a betonrol. de lejott. Ha a szokasos panelfurdoszoba, tehat a csempe amit le akarsz szedni nem tobb mint 8m2, akkor ket nap alatt meg leszel vele.

vajk