[Epitesz-barkacs] klíma töltőpalack kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 8., K, 19:06:14 CEST

Moczik Gabor wrote:

> Ki kell venni ami a rendszerben van, majd a tartaly "Liquid"

Szerinted hogy kéne ilyet csinálni anélkül, hogy az olaj jelentős részét
ne veszítsem el?

Egy klímánál követtem el, hogy megpróbáltam kiereszteni a maradékot, de
hamar jött az olaj is, aztán le van tojva alapon sacc/kb rátöltöttem
valamennyit. Működik rendesen, csak biztos most már nem optimális. De ha
tudnám, hogy kellene kiengedni anélkül, hogy az olaj is kijönne, lehet,
hogy valamikor megcsinálnám. Persze előtte azért megmérem az
áramfelvételét és a kiáramló levegő hőmérsékletét, és összevetem a
másikéval. Ha nem lesz sokkal rosszabb a kb számított COP, akkor hagyom
a fenébe. Most nyilván a magasabb forráspontú anyagból van benne több.