[Epitesz-barkacs] Pince, meg mindig ?!

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Júl. 8., K, 19:40:09 CEST

retegviz alatt arra gondolt, hogy van feletted egy 30m magas domb, es egy ferde vizreteg, aminek nalad a nyomasa igy lehet 2 bar. ha megfurod, akkor magatol feljon. de nem furod meg. viszont ha az alapod belelog, akkor gond lehet. de olyan hazat csak viz alatti epitesi technologiakkal lehetett eleve felepiteni...

vajk