[Epitesz-barkacs] klíma töltőpalack kérdés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 8., K, 20:14:37 CEST

vajk fekete wrote:
> a bitumenes lemeznek az lenne a lenyege, hogy kicsit elasztikus, es a
> mozgatasa felzabalna az energiat, nem?

Hát ha elég nagy tömegű, talán. Sajna meleg is szokott lenni a cumó,
lehet, hogy leolvadna. :-)

Nem mind ilyen zajos különben, ezért (is) ezt az egyet egész télen be se
kapcsoltam. Nem vészes amúgy egyik sem, de szeretném amennyire csak
lehet, elhallgattatni. Az eddig odapróbált anyagok miatt gondolom, hogy
az ilyen könnyű cumók, mint a bitumen lemez, nem lenne elég hatékony.
50Hz-cel rezeg, mert gondolom a kompresszor forog kb ennyivel (na picit
alatta). Ha 1kHz-cel rezegne, akkor a bitumen lemez tök jó lehetne. Ha
meg 20Hz-cel, akkor jó vastag ólom kellene rá.