[Epitesz-barkacs] egy spli kültéri része barlangban

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 8., K, 22:07:20 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.08. 18:42:22 +2h-kor írta:

> Az maga lenne fűtésileg a kánaán. :-)

> Ekkor a párás lenne a jobb, sőt, ha 100% lenne a páratartalom, az lenne
> a legjobb, mert a lecsapódó víz rengeteg hőt szállítana oda, szóval a hő
> egy része ezáltal kerülne a kültéribe, és csak talán kisebb része a
> léghűtésből.

a max-ra állított ventire csepegtetve porlasztanám a barlang belsejében a vizet,
(párás lenne a levegő) és a barlang vízmedencéjébe csuroghatna minden
lecsapódott víz

vagy vizes vászon ( mintha szárítókötélen lenne a lepedő) csak vízbe lóg,
és felszívja folyamatosan

> A ventillátorát kell maxra állítani, hogy a beltéri hőcserélője hidegebb
> legyen. Már mértem ezügyben, ha a venti alacsonyabb fordulaton megy,

köszi

> inverteres, akkor csak lejjebb veszi a kompresszor fordulatszámát. Na de
> nem ivnertereset akarsz venni, ha jól sejtem. (Vagy már meg is van.)

ma már meg van a "nem inverteres", de "A" kategóriás AKAI (de ez is kínai)
65e Ft