[Epitesz-barkacs] vásárlas után 3 napon belül csere?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 8., K, 23:37:40 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a rézcsöves összeszerelés előtt elektromosan baj nélkül kipróbálható?
> (pl: hogy egyáltalán elindul-e a kompresszor motorja, vagy a venti)
> ezt a 1-2-3 percet kibírná?

Hááát, annyira nem vágom a témát, én nem tenném. Gondold el, hogy van a
kompresszor, aminek adott a lökettérfogata, de nem engeded, hogy
jottányit is tudjon keringetni. Lehet, hogy gyorsan betojna mechanikusan
is.

Valamint az egész működtető cumó a beltériben van, érzékelők, program...
Ha csak a beltéri ventillátora szorul, nem tud elindulni, már akkor is
hamar kikapcs, és hibajel. Nem ám 3 perc múlva, hanem jóval hamarabb.

Szerintem légy a cumó iránt bizalommal, szerezz zárókupakokat a
palackra, amit vettél, és jól tedd el valahova, mert jó eséllyel soha se
fog kelleni, ha meg mégis, az bizony akár több év is lehet. Az is lehet,
hogy annyira bejön ez a hőszivattyús fűtés, hogy akinek van régebbi
ilyenje úgy pár év múlva, az igyexik bárhogy is, de megszabadulni a még
jól működő cumótól egyszerűen azért, mert elavul, és ha még jó, akkor
nehéz indokot találni az új megvásárlásához. Nna valamikor innentől lesz
a viskókban is klíma, mert jó ócsón lehet majd használtat de működőt
venni. :-) Pl mindjárt harmadára esne az áramlopós fűtések áramigénye.
:-)