[Epitesz-barkacs] légcsatorna info?

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Júl. 11., P, 09:41:16 CEST

Sziasztok!

On 11 Jul 2008 at 7:57, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a beltérinél 400m3/h -t olvastam, a kültérinél mondjuk 600m3/h -ra
> gondoltam ezzel milyen légcsatornaméret kellene axiális (kisnyomás~n)
> ventinél?
Ökölszabályként 2 m/sec áramlási sebesség engedhető meg, hogy az
áramlás ne váljék nagyon turbulenssé, és ezzel zajossá.
Eszerint egy 300x300 mm-es légcsatorna 650 m3/h továbbítására
alkalmas.
Valószínüleg az épületből a szabadba kivezető csatornáknál
emelhető a sebesség, hiszen nem az épületen belülre továbbítja a
zajt. Azért ez környezet és elhelyezésfüggő lehet.

üdv

szepygab