[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 11., P, 22:23:10 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.11. 19:26:43 +2h-kor írta:

> Valóban, de nem eszik olyan forrón azt a kását. Itt valami 2,6kW-ról van
> szó, amiből 0,7 kW-ot a kompresszor ad bele, szóval ide 5 fokos
> visszahűtésnél valami 7 liter/percre van szükség. Ennél lehet, hogy még
> én is intenzívebben tudok pisilni. :-)

igen, a 400liter/óra az 7 liter/perc alatt volna picivel
(ennek a mai meglévő kútszivattyú témámat a másik emailban
írom éppen )

> És hát ezt el kell osztani a teljes kültéri hőcserélőre minimum felül
> (vagy 70 centi hosszon) úgy, hogy le tudjon csurogni. Mitagadás, én nem
> is tudom, hogy csinálnám.

beleraknám egy zuhanytálcába, hirtelen egy szobai szökőkút
lenne a "lepisilője" és csak az 5 celsiusra lehűlt rész csurogna
el a "másik kútba"

tehát véglegesen elcsurogna 7liter percenként, de amíg vissza nem hül, addig
szobaszökőkút akár 10szer is visszapisilheti a hőcserélőre