[Epitesz-barkacs] permetezett hűtővíz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 12., Szo, 21:22:35 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.12. 20:00:22 +2h-kor írta:

> Lehet, de az is lehet, hogy valami máshogy van összerakva.
> Ha belenézel a kültéri kis műanyag takarólemeze alatti (ha van neki
> ilyen) sorkapocsba, nem 5 pontot találsz?

de valóban 5 elektromos csavaros csatlakozást

tehát annyit raktak bele, amennyi kell

> Vagyis ez már nem annyira gagyi szerkezet, mint pl az enyémek. :-)

> Szedd már szét (nem kell nagyon), és meséld el, mi van benne. Sejtésem
> szerint elektronikai egység(ek) is lesznek benne.

kültéri doboz:

félradiális venti, 16W 0,25A kondenzátorral kétfázisú 1,5mikrós kondival

van egy 30mikrós kondi, ez a kompresszoré lehet,
-----------------
mellette van egy ketyere, amin 3 elektromos drót van,
a negyedikre nincs rákötve semmi, az az elektromos vég csupasz :-(
hasonlít ahhoz, amilyen reléket szoktak alaplapra csavarozni

most a kondenzátor eltakarja a feliratokat,

na, most kicsavaroztam, az 1,5mikrós kondi
de akkor mihez kell a 3 szál drót, és miért csupasz a negyedik?
SHF-4H-23U  van az expanziós szelepen, de áramhozzávezetést
nem a végén van, ahogy a kép mutatta, hanem egy oldalára forrasztott
lemezkén van

a kompresszor nem nagyobb, mint egy 2 literes kólásflakon, a tetején egy 6-os
rézcső  és mellette van egy félliteres segédtartály is, ennek a tetején egy 10-es rézcső

a többit még nem látom, mert a kompresszor felett van a kondikat
tartalmazó fedőlemez

a hűtőrács szép kivitelű, 6-os rézcső van benne (vagy 50 méter,
de pontosan még nem mértem fel)