[Epitesz-barkacs] inverteresség...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 14., H, 07:35:38 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> magyar leírást találtam, és a magyar forgalmazó adatait is,
> ha ők hülyeséget mondanak, akkor én is,
>
> most próbálom megkérdezni tőlük
>
> ***********
> http://ansa-motor.hu/main.php?site=6
> RM 220E
>
> Az RM 220E fordulatszám szabályzó a MINI MOTOR egyfázisú aszinkron
> motorjaihoz. ( ACR / ACER / PAR / PAER / MCR / MCER sorozatokhoz.)
> Sebességszabályozás a motor tápfeszültségének szabályozásával
> történik. Vezérlés potenciométer segítségével. RM220E/G verzió
> rack-be építhető.

Ezt villámgyorsan felejtsd el!

Fesz változtatásával azonos frekin csak ventillátor motorjának a
fordulatszámát szabad változtatni. Ha ezt a klímakompresszor elé kötöd,
akkor két eset lehetséges: vagy el se indul, de ha magasabb fesszel
startolt, csak később lett levéve a fesz, akkor szétmelegszik és
tönkremegy, ha meg nem megy tönkre, akkor csak azért nem, mert leoldott
a hővédelme.

De ha valami csoda folytán mégis működne, energetikailag akkor is tök
szar.