[Epitesz-barkacs] építési hatósági kényszer

Agyagos agyagos at enternet.hu
2008. Júl. 16., Sze, 14:31:12 CEST

Szevasztok!

> A falunkban egy rokkantnyugdijas ember kéményét a kéményseprő
> veszélyesnek nyilvánította karácsony előtt. Az építési hatóság
> emberünket felszólította, hogy tilos használnia,
>
> a rokkantnyugdíjas nem tüzelt fával, a kéményt visszabontotta, és
> hideg időben villannyal fűtött 1 szobát, mint törvénytisztelő polgár

       Az nem elég, ha csak visszabontja a kéményt, az attól még a
      nyilvántartásban benne van, ki kell hívni a kéményseprőt, és
      jegyzőkönyvileg rögzíteni a kémény megszűnését.
       (Le kell dugózni, és homokkal feltölteni.)
       Amíg ezt nem teszi meg, - a büntetésen felül- még az éves
      kéményseprési díjat is behajtják rajta. :(

> nyár végén az önkormányzat építési hatósága (szerintem furcsa módon)
> folytatta a rokkantember "ösztönzését"
>
> Végzést küldött az embernek, hogy "a kémény javítását végezze el,
> és a megfelelőségéről szóló szakvéleményt a fűtési szezon kezdetéig
> hatóságomhoz nyújtsa be"

            A megszüntetési jegyzőkönyvet nyújtsa be.

 Agyagos                            mailto:agyagos at enternet.hu