[Epitesz-barkacs] külső motoros kompresszor?

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 17., Cs, 03:00:13 CEST

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> pláne, ha árban is borzalmas lenne
>
> kis furgonok tetején (tejes, húsos kocsikon) is inkább egybemotoros,
> elektromos, 230Voltost láttam,

Létezik csak kompresszor motor nelkul, foleg inkabb hutogepekhez, de a
tomitesi es szivargasi problemak miatt szerintem nem ebbe az iranyba kene menni.

Autokba van valami fejlesztes, hogy a kompresszor lokethossza valtoztathato,
akar 0-ig is, nincs is rajta magneskuplung folyamatosan forog.
Ha ilyen megoldas lenne a haztaji klimakban, az lenne a tuti. Letezik
valtoztathato szallitasi mennyisegu klimakompresszor, talan scroll
konstrukcio, utana kene nezni...

Ha allithato fordulatszamu cuccot akarsz, akkor szerintem vegyel egy
frekvenciavaltot keszen (bar a kW-os tartomanyban mar nem annyira olcsok),
meg 3 fazisu klimat vagy klimakompresszort, ami megintcsak nem olcso. A
vegen ki is jon az inverteres klima ara, dehat az alkotas orome... :-)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))