[Epitesz-barkacs] építési hatósági kényszer

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 18., P, 13:16:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.18. 11:09:33 +2h-kor írta:

> Bele. Nem az a baj vele, hogy túl közel van..., hanem az, hogy valami
> szarul van megépítve, és a kéményből nem felfelé, hanem oldalt vagy
> lefelé jön a füst, és beteríti a szélirány szerinti udvart.

az a baj, hogy a szélirány a döntő ezután is, és a szélirány 10 m magasan
is ügyanazt a közelannyira füstöst fogja szívni

> És fogalmam sincs, hogy ezen hogy lehetne változtatni. Neki még a gáz
> sincs bevezetve (a környéken általános a gázfűtés), hanem fával, vagy
> szeméttel tüzel. De nem akarom megtámadni, hanem csak védekezni. Másik
> két szomszéd is szív, szó szerint.
>
> De a lényeg, hogy tényleg klímával fűtök most is a már általam használt
> helyiségekben, és ezt akarom általánossá tenni, és a kéményt pedig
> felejtőssé, és ha már... gondoltam, hogy frisslevegő befúvásra milyen
> alkalmas lenne a helyén látványilag hasonlóan megépített szellőző.

szerintem
vízporlasztásos levegőtisztulást, (majd terelőlapátok által lecsapatni)
lehetne elérni, és ezt befúvatni (kompressziós szellőztetés)

vízporlasztás: sima permetezőgép porlasztója a vízcsapra