[Epitesz-barkacs] Fw: zavarszures

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 20., V, 20:34:20 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Hamarabb kérdeztem, mint tallóztam :-(
> Azóta én is megtaláltam, hogy (üzemi) kondenzátoros
> segédfázisú(?) motor. (Csak nem kapok ki HJózsitól, a pongyola
> definícióért :-)

:-)) az a helyzet, hogy engem baromira nem érdekelnek ám a pontos
megnevezések. A lényeg, hogy az ember úgy tudja elmondani, hogy az érthető
legyen. Pl van az a motorfajta, amiben az állórészből rekesztenek ki egy
területet (fluxust) egy rövidrezárt menettel, ezzel okozva ott egy kis
fázistolást, ami miatt ez a motor kondi nélkül is el tud indulni. Azt
hiszed, hogy én tudom, hogy ennek mi a szabatos elnevezése? :-)

> Igazából az ilyen nem sok zavart termel, talán nem is
> létszükséglet a zavarszűrés.

Ez egyáltalán nem termel semmiféle zavart, szóval akkor nem kell görcsölni
ezzel.

> Azt persze továbbra sem tudom kitalálni, hogy az esetleges
> zavarjel közös módusú-e vagy sem :-(

Olyan  nagy a freki (pl kefezaj esetén), hogy közös módusúnak lehet
tekinteni. Inkább összevissza van minden, de mindig közös módusúként
védekeznek ellene.