[Epitesz-barkacs] Fw: generátoros kérdés

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 21., H, 01:09:36 CEST

1) ez lenne az egyik ketyere:

szóval van egy 50 cm3-es benzines berántható, ez kb 2 LE

egy zsiga generátor 12V kb 42A (500W), ha ezt 3szoroznám, akkor
lenne kb 38-40V 42A,(1500W) így a benzinmotor nem üresen pörögne, ha
be kellene pörgetni áramkimaradásnál, vagy pl egy tanyán
használva, és erről lenne előállítva a 230V
 2) egy szélgenerátorra is gondoltam, itt főleg nagyobb szél esetén
lehetne jobban terhelni,  (ezt egy másik autógenerátorral)
a) 12V 42A egy közepes szél esetére (erre lenne tervezve) (500W)
b) nagy szél esetén generátoros fékezés gyanánt lehetne 24V v. 36V
42A -rel  1000W v. 1500W terhelést  ráakasztani

remélem, hogy eljutok addig, hogy mérhetnénk egy ilyen generátort,
köszi előre is,