[Epitesz-barkacs] Fw: UPS volt Re: építési hatósági kényszer

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 21., H, 17:25:42 CEST

magus3 wrote:

> egy relével átkapcsolod, hogy az akármikor bekapcsolt éjszakai
> az egész nappali helyett vigye a nappali lakást, ha meg
> az éjszakai lekapcsolják, automatikusan visszavált a nappali óra
> irányába

Így is lehet, de van egy szuper kis tirisztoros áramkör, amivel tök
észrevétlenül, szünetmentesen lehet ezt a dolgot elkövetni. Most
kipróbálom, hogy megy-e itt a csatolás. :-)
(Én még nem építettem meg, de van, aki igen, és műk.)
Név: tiratkap.gif
Típus: image/gif
Méret: 1556 bytes
Leírás: nem elérhető