[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Fw: Fw: R12, 80gr, 165W

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 21., H, 18:37:57 CEST

-----Original Message-----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: epitesz at javakocsma.hu <epitesz at javakocsma.hu>
Date: 2008. július 21. 18:00
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Fw: R12, 80gr, 165W

magus3 wrote:
> köszi,
>
> mindenkinek vannak ismerethiányai, a jelek szerint nekem is van :-),
> a jelek szerint ezen a téren nagy hiányom

Bocs, ha netán sértő módon fogalmaztam, nem volt szándékos.

*******
semmi gond, nem sértődök meg érte :-)
*******
Viszont ennek tükrében elég bátor vagy, és gyorsan tanulsz, hogy klímát
csövezel, beszereztél célszerszámokat...
********
szerencsére van önbizalmam :-) , meg "ember által megtanulható"
komolyra fordítva:

nem kezdtem volna a klímaszereléssel, ha nem 50e+áfa lenne az összekötés.

nem kötöttem volna méretlen vezetéken, ha egy 5 perces melóért számla nélkül
2 havi béremet kérte volna  (alu és rézvez 40éves lazult csavarás büdös
amperszaga
miatt feszesre kellett csavarni 2 csatlakozásnál  ) egy villanyszerelő

a többiről nem is beszélve :-)