[Epitesz-barkacs] 3 fázisú vezérelt

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 22., K, 16:31:10 CEST

Pataki István wrote:
> Sziasztok!
>
> Azert ebben jo lenne tisztan latni ...
>
> Felhivtam az ELMU ugyfelszolgalatat kb. 3 honapja es azt mondtak, hogy
> CSAK fixen bekotott fogyasztot hasznalhatok a kulonmertrol, tehat
> (konkret kerdesre) a mosogepet NEM. Mondjuk nem ecseteltem, hogy en azt
> is be tudnam fixen kotni :).

Hat igen, ezt mar tenyleg jo lenne tudni, hogy pontosan mit is takar a
szabaly. Az hogy fixen bekotott az egy dolog, de mi szamit fixnek?
Az hogy nincs villasdugo? Mert akkor barmit lehet barhova kotni, rele,
levalaszto kapcsolo, akarmi.

Regeb mintha lett volna olyan hogy csak energiatarolo berendezest lehet
uzemeltetni, tehat boyler, hotarolos kalyha, stb., most akkor ez ervenyes
vagy nem?

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))