[Epitesz-barkacs] Fw: Compaq UPS

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Júl. 24., Cs, 16:45:58 CEST

jhidvegi wrote:
> Jé, most megint fent van, júli 31-i lejárattal. Egyenként adják el a
> holmikat. :-)

Csak meghosszabitottak, mert licit nelkul ert veget.

> Szóval ilyet vettél?

En nem most vettem, hanem kb. 2 eve
http://www.progzmaster.hu/temp/r3000h/

> Megéri?

Viccelsz, 20-30ezerert? :-)
Ilyen rack-be epitheto cuccok altalaban egy nullaval dragabban kaphatok
ujonan. Akkor volt vagy 10db a csavonak, kar hogy nem vettem tobbet.

> Színuszos? Mekkora az akkufesz?

Szinuszos, 16db 6V/10Ah akku van benne, ami ugy van kotve, hogy 8db sorosan,
tehat 48V, es ilyen pakkbol van ketto. Amikor vettem szetszedtem, de most
hirtelen nem tudom hogy direktben parhuzamosan van, vagy van valami trukkozes.

 > Láthatóan
 > tényleg tudja a 3kVA-t?

2kW-os sarokcsiszolot az inditasi aramaval egyutt siman vitte, termikusan
nem tudom, mert folyamatosan nem terheltem csucsra, majd ha legkozelebb
szorakozok vele kiprobalom ezt is.

Amit meg tud:
3 kimeneti csoport van (mindegyikhez 4 aljzat). Szoftveresen konfiguralhato,
hogy melyik csoportrol mennyi ido utan vegye el az aramot (ha nincs aram es
akkurol megy).

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))