[Epitesz-barkacs] Fw: tartalek futes

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 24., Cs, 18:31:18 CEST

vajk említette az érdi embert, ennek alapján én is bent jártam az ELMÜ-ÉMÁSZ
ügyfélszolgálat bp 19. ker határ úton levő helyen, és a műszaki
emberrel beszéltem, (Harasztia Zsolt) aki adott egy papírt
"elvi szolgáltatási nyilatkozat villamos energia igényre"

ezek között van a
"meglévő teljesítmény erejéig tartalékfűtés a hálózatrólfelvehető"

bp, és pest megye ELMÜ terület

a műszaki ember (Harasztia Zsolt) szerint már sok ember kért ilyet,
a gépében 1 percen belül talált ilyen papírt,
1/2 perc alatt bekrampácsolta hozzá az adataimat, és nyomtatta

1 hete voltam a kéményseprőknél, hogy a 2007. őszén való
kéménylebontás után töröltek a nyilvántartásukból, erről kellene igazolás

az ügyintéző csaj felhívta a helyettes főnökét, és a telefont ideadta nekem.
ez a helyettes kérdezte, mire kellene az igazolás, mondom, végülis teljesen
mindegy, de akár el is akarhatnám adni a házat, és az új vevőnek kellene
ez a tartalékfűtés miatt

no a kéményes ember (a bp 18. ker-ben) első reagálása az volt, hogy a
határ úti elektromosoknál egy igazolás is nagyon fontos, mert
anélkül kevés lesz a kéményseprők papírja

"meglévő teljesítmény erejéig tartalékfűtés a hálózatrólfelvehető"
a meglevő teljesítményed gondolom 25A, de ha 16A-ed volna,
az is elég ahhoz, hogy 2kWh -val 1 szobában ne fagyjon be a s...d

szóval az építtető te vagy, az önkormi a szavadat szarba sem veszi
én. pl a saját ügyemben nemcsak az építtető vagyok,
hanem én vagyok a felelős tervezőm, a felelős építésvezetőm is
és ez is kevés a fafejű önkormi-nak, azok csak az ELMÜ pecsétet
és a kéményseprők pecsétjét tartják valaminek