[Epitesz-barkacs] Fw: tartalek futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 24., Cs, 22:51:29 CEST

magus3 wrote:
> tartalékkémény  elég, ha egy szobában fűteni tudsz

Jó, de nem akarok kéményt! Tehát kéne az infó, hogy mit fogadnak el.

Megértem az elektromos műveket, ha nem tudnak általános nyilatkozatot
kiadni a tartalékfűtés elektromos teljesítményére, hacsaknem van olyan
szabály, hogy egy lakás 1 helyiségét kell tudni akármivel kifűteni mondjuk
nem több, mint 14 fokra, ha kint -15 fok van. Ehhez akár egy natúr 2kW-os
gagyi fűtőtest is elég.

És mi van, ha nekem eleve van állandó használatra akár 3x25A-em? Akkor is
kell kérni valamilyen nyilatkozatot? Ezzel még egy szar hőszigetelésű
házat is ki lehet fűteni a pincétől a padlásig, nem hőszivattyúval is. :-)