[Epitesz-barkacs] Fw: tartalek futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 24., Cs, 23:12:44 CEST

magus3 wrote:
> július 1-én tettem közzé

> íme:
> (2) A tartalékfűtés lehetőségéről szilárd tüzelőanyaggal üzemeltethető
> tüzelőberendezés céljára alkalmas, gravitációs üzemű kémény !!! vagy
> !!! egyidejűleg és folyamatosan igénybe vehető többlet villamos
> energia biztosításával kell gondoskodni.

Igen, ezt én is olvastam, meg még el is archiváltam, mert fontos, csak
nincsenek benne részletes elvek, számok. És mihez képest többlet az a vill
energia? Rühellem a jogászokat, mert nemhogy bármikor tudnak úgy
fogalmazni, hogy alapvetően értelmetlen (semmitmondó) a mondat, hanem
akarnak is! :-) Kötelezném őket, hogy otthon is, meg a közértben... így
kelljen nekik beszélniük, és ha sikerül néha egyértelmű, egyszerű mondatot
kimondaniuk, akkor bírsággal jutalmaznám őket. :-)