[Epitesz-barkacs] tartalek futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 25., P, 07:35:08 CEST

szepygab at fw.hu wrote:
> Van egy füstgáz vezetékem, a tetőtéri kondenzációs kazántól
> felfelé, kb. 1 m hosszban. Több nincs, nem is lesz.

Aha. Tehát ezt még jóindulattal is nehéz kéménynek nevezni, és mivel
modern cumó, tehát zárt rendszerű és nyilván ventillátoros, nem
gracitációs, jó lenne, ha nem kotorászna benne semmi kéményseprőféle.

Azért majd kíváncsi vagyok az első kéményseprői látogatásra. :-)
Ők is fejlődnek, mindenféle kamerával fel vannak szerelve, hogy belülről
tudják vizsgálni a kéményeket, de azért zömmel ma is az a kaminlukban
lánggal matató feketeruhás, derótos ember, akit senki nem örömmel enged be
sehova, és a frász törne ki mindenkit, ha egy ilyen ketyere bármelyik
porcikájában matatna. És még ezért fizetni is kéne, háááát.