[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: tartalek futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 25., P, 14:06:31 CEST

magus3 wrote:

> ekkor szoktam  "halálosztó"-ként mondani, meg levélben írni a
> hatóságnak,
>
> hogy ez az ÁLTALÁNOS ISKOLA nyolcadik osztályos anyaga, aki ezt a
> szintet nem üti meg,
> ne legyen hatóság !!!  :-)

:-) Nem hinném, hogy érdemes ezt a módit bedobni írásban. Direkt full
kekeckedést váltana ki. Ezek azért még ám nem a szolgáltatás, a lakosság
segítésének az gondolatkörében dolgoznak, hanem a hatóság, a hatalom
tudatában. Persze nem mind, mert találkoztam normális emberekkel is, főleg
olyanok között (ügyfélszolgálati iroda), ahol naponta rengeteg emberrel
kell foglalkozniuk, és időben kemény a meló, nagy rutin kell, hogy meg
tudják csinálni.

Na de egy építésügyi vagy városüzemeltetési rész, ahol a hatalom és a
megkenhetőség dominál, egész más lehet.