[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Fw: tartalek futes

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 25., P, 16:09:02 CEST

lejjeb olvasható

-----Original Message-----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: epitesz at javakocsma.hu <epitesz at javakocsma.hu>
Date: 2008. július 25. 14:20
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Fw: Fw: tartalek futes

magus3 wrote:

> ekkor szoktam  "halálosztó"-ként mondani, meg levélben írni a
> hatóságnak,
>
> hogy ez az ÁLTALÁNOS ISKOLA nyolcadik osztályos anyaga, aki ezt a
> szintet nem üti meg,
> ne legyen hatóság !!!  :-)

:-) Nem hinném, hogy érdemes ezt a módit bedobni írásban. Direkt full
kekeckedést váltana ki. Ezek azért még ám nem a szolgáltatás, a lakosság

*******************
van egy ma használatos "KET"  (A közigazgatási hatósági eljárás és
szolgáltatás
általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény ) és annak a
magyarázatában
benne van, hogy meddig mehetek el én, és meddig ők.....

én az EgészségÜgyi minisztert (először bizonyítékokkal alátámasztva, utána
összegezve)
"lemengeléztem",
a bizonyítékok súlya alatt "nem kérte ki magának", nem fenyegetett meg
személyiségvédelmi
perrel, hanem "kedves kolléga" kezdettel hímelt-hámolt a válaszlevelében :-)

persze vajk stílusában kezdem, - de az én zsebemből egy fillért sem húzhat
ki megkenésre -
de ha a málnásba akar vinni, akkor kezdek keményíteni

*******************
segítésének az gondolatkörében dolgoznak, hanem a hatóság, a hatalom
tudatában. Persze nem mind, mert találkoztam normális emberekkel is, főleg
olyanok között (ügyfélszolgálati iroda), ahol naponta rengeteg emberrel
kell foglalkozniuk, és időben kemény a meló, nagy rutin kell, hogy meg
tudják csinálni.

Na de egy építésügyi vagy városüzemeltetési rész, ahol a hatalom és a
megkenhetőség dominál, egész más lehet.

***************************
a kerületi ügyintéző a közigazgatási hivatal "közbenjárására" kegyeskedett
kijönni 2006. nov. egy "helyszíni szemlére", ahol kénytelen volt rájönni,
hogy a határozatát
vissza kell vonnia

a helyszíni szemlén tajtékzott, habzott emiatt, és az osztályvezetőjétől
háromszor
is megkérdezte:
"csak nem megyünk úgy el, hogy nem kötünk bele semmibe??".

ezt a levelet megkapta a közig. hivatal, de úgy csinált, mintha nem kapta
volna meg..

folytatódott a közigazgatási bíróságon, az oda felterjesztendő halmazból ezt
a levelet
kilopták. Észrevettem a hiányt, a bíróság megszakította a pert, lemásoltatta
a bíró
a 10 oldalas hiányzó levelet,( jegyzőkönyvbe van véve ) és hozzácsatolta a
peranyaghoz
ezután mit tennél NYÁJASAN? (ha ennyire moslékok a középmagyarországi
közig hivatalnál? (Budapest és Pest megye hivatala) )