[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Fw: Fw: tartalek futes

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Júl. 25., P, 23:40:00 CEST

-----Original Message-----
From: Beka <beka63 at freemail.hu>
To: epitesz at javakocsma.hu <epitesz at javakocsma.hu>
Date: 2008. július 25. 23:09
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Fw: tartalek futes

Hello magus3!

> tehát a vasaló fogyasztását könnyebb volt kigazdálkodni

Az áram azért nem olyan drága dolog. (volt)

*******************
hát igen.  az első fizetésemből 6000 kiflit tudtam volna venni
ma nem mindenki visz haza 6000 kiflire valót
(milyen relatív tud lenni minden)
*******************
> ötlet, hogy ha hasonló gondod lenne:
> a 60Wattos paplan egy kifagyott lakásban is melegíti az ágyadat :-)

Ezen én is gondolkodtam már!
Már csak azért is, mert fával fűtünk.
Második emelet, lift nincs.
Mi van ha mondjuk eltöröm a lábam, mondjuk éppen télen?
Megfagyok?    :o)

********************
akár meg is fagyhatsz

de mondok egy másik tapasztalatomat

első munkahelyemen egy faházban volt a laboratorium.
a gázolaj elfogyott a fűtéshez, és éjszaka bent kellett maradni

infra lámpa szerencsére volt.

szobai ruházatban (kabát nélkül)  2 db 250Wattos ráirányítva a vesére
(észak felé nézve hátulról délkelet, délnyugat irányból) és nem fáztam,
pedig fagypont alatt volt a faházban

persze a 60Wattos villanyospaplan az tuti

Tamás