[Epitesz-barkacs] tartalek futes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 26., Szo, 08:44:15 CEST

 <szepygab at fw.hu> 2008.07.24. 17:47:33 +2h-kor írta:

> Az OTÉK 94 paragrafusa alapján a tartalék fűtés lehetőségéről az
> építtető/beruházó kell nyilatkozzon, nem a szolgáltató. Mindezt

ha én vagyok az építésztervező, arról nyilatkozok, hogy kémény helyett elektromos fűtés legyen,
de ehhez nekem az ELMÜ nyilatkozata kell, mert építésztervezőként
a "kompetenciaszintembe" (elvileg) nem tartozik bele az "elektromos méretezés"
(az más Kamarához tartozó szaktervező feladata)

az persze más kérdés, hogy 230Volton 2kWh villanyradiátor áramfelvételét
az általános iskola 8. osztályos technika tantárgyában is tanítják,
hogy a nem egészen 9A áramfelvételt illik tudni kiszámolni egy 14 évesnek is

tehát a 14 éves ki tudja számolni, építésztervezőként már egy elektromos
szaktervező bevonásával tudom kinyilatkoztatni (mert az építésztervező
törvény szerint butább egy 14 évesnél)  :-(