[Epitesz-barkacs] buszmegálló és behajtó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 26., Szo, 10:13:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kresz szerint nem állhatja el a telekre való behajtást
>
> erre a paragrafusra hivatkozva kérheted a buszmegálló "arrébb
> helyezését"

Na itt a bökkenő. Most nem itt hajtok be a telekre, hanem odébb, a ház
mellé irányban. Kérhettem volna, hogy oda tegyék a buszmegállót, az most
még nagyobb ráfagyás lett volna.

Az a probléma, hogy a t szomszédok elérték, hogy jóllehet nekik a
mellékutca felől is lehet akármilyen bejáratuk (van is), de eléjük nem
kerülhetett a buszmegálló, jóllehet eredetileg oda volt tervezve. Láttam a
terveket.

Az bőszít ráadásul, ami nekem persze nem különösen nagy hátrány, csak az
elve, hogy most a buszmegállóból 5 méter hozzájuk került, amit ők
parkolónak használnak. Tehát valamelyik autó mindig feláll a
buszmegállóba, az autó pont a telekhatárig van, és ezt elnézi nekik a
hatóság, meg mindenki, rendőr.... Tehát nem elég, hogy az egész kibaszott
buszmegállót áttolták rám, hozzám dobálják be a csikkeket, ide hugyoznak,
itt hangoskodnak az utasok, ide bámulnak be, ha épp a növényzet engedi...,
hanem még az a kis rész, ami hozzájuk esik, azt is kiépített parkolónak
használhatják, hát ez már nekem sok. A pofátlanság netovábbja.