[Epitesz-barkacs] tartalek futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Júl. 26., Szo, 10:18:42 CEST

Beka wrote:

> Csak erkélyajtó van.

És egy rács derékmagasságig?
Azért ide simán felszerelnek arra alkalmas emberek egy kültérit. Én nem
ablakklímáznék, amiket eddig láttam, mind elég zajos volt. Lehet, hogy
most már vannak jobbak is, nemtom, de ha egy split van felszerelve, az nem
probléma szerintem, és különösen előnyös, hogy ajtón lehet kimászni a
felszereléshez.

Ha durva vagyok, még az is megtehető lenne, hogy a klíma az ajtóba van
felszerelve, tehát - ha elég erős - magára a rácsra. Legalább könnyű
szerelni, ha kell. :-) Mittudomén kondicsere vagy efféle. Csak a tetejét
kell tudni leszedni hozzá.

Hogy aztán mit lehet szabályilag megcsinálni ilyen helyen, azt én bizony
nem tudom. Ha utcafront, akkor városképi kérdés is, nem csak az, hogy
zavarja-e a szomszédot, ha udvar, akkor meg "csak" a lakók..., szóval
biztos nem egyszerű.