[Epitesz-barkacs] split 4 csöves átkapcsoló

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Júl. 27., V, 10:44:11 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.07.27. 09:45:35 +2h-kor írta:

> erről még valami eszembe jutott:
> Itt semmiképpen nem szabadna fűrésszel vágni, hanem csakis forgácsmentes
> módon. Ha nem lehet hozzáférni azzal a csővágóval (szinte biztos nem),
> akkor csípőfogóval vagy lemezollóval, és kihajtva talán már lehet
> csővágóval is levágni egy darabkát, hogy kerek, peremezhető csővég
> adódjon. Szerintem ez a legkritikusabb dolog ebben a betoldásban.

köszi, mivel egyre inkább békén hagynám a kültérit, kompromisszumot kötök
önmagammal, és télen "kiforgatom a splitet", a beltéri kerül "kintre" (persze
nem a valódi "kintre", hanem egy megfelelő dobozba) ott hűtheti a
kútvizet, meg amit tud,  a "kültérije" meg onthatja a meleget az épületen belülre :-)

vad elgondolás, de ez könnyebbnek tűnik