[Epitesz-barkacs] háztartási (pl. kenyeres) kemence

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Júl. 28., H, 20:06:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo írta:
> egy "hagyományos" kemencét mint hőpuffert is szeretnék használni
>
> kapna kívülről egy 10-15 cm-es szigetelést, és a tüzelés után csak
> levegős csővezetékkel lenne "kibányászva a hő"
> (mintha éjszakaival felfűtött, nappal meleget adó villanykályha)
>
> "mindössze" egy 4 - 5 - 6 tonnás monstrumot készítenék
>
> mekkora levegőcső lenne hozzá jó? (minden ötletet köszi)

Sztem nezz meg egy cserepkalyhat hogy hogyan epitik, az evszazados
tapasztalat alapjan van kitalalva az osszes legjarat, fustgaz jarat, meg
minden. A cserepkalyhaban megtesz kb 10-15m-t a fust mielott kilepne a
kemenybe, olyan kusza szovevenyes annak a belseje. Csak neztem amiko
ritt a nyaraloban epitette a szaki, hogy mit ossze nem szamol, meg
rajzol mire kijott az altalam kivant kulmerethez az optimalis fustgaz
utvonal :-) de jo lett, este bedurrantok par hasab faval, meg egyszer
teszek ra lefekves elott, es reggel meg jo meleg az egesz kalyha. Nagyon
takarekos egy ilyen.